2 årsfest

Idag firar jag tillsammans med er alla att bloggen nu varit igång med första startinlägget (smög in ett innan jag satte igång på riktigt dock) i 2 år.

Tillsammans vill jag alltså fira 2 årsdagen.

Var med om vinna allt detta hem i brevlådan….

20130731-201003.jpg

* 1 st. mössa stl. XXS (ca 0-6 månader)

* 1 st. mössa stl. L (Vuxen)

* 1 st. kort Hello (med robot/utomgjording)

* 1 st. kort På dopdagen

* 1 st. Bokmärke

* 12 st. inbjudningskort kalas (barn)

Allt du behöver göra för att vara med på detta kalaset med möjlighet att få dessa skickade hem till dig är;

1; Dela min bloggadress; https://viktoriahelena.wordpress.com

antingen på FB, BLOGG eller liknande.

2; Skriv sedan en kommentar till detta inlägg med länk till var du delat min blogg sida. Här i kommentaren skriver du även varför du vill vinna på denna kalas  RAK = Random Acts of Kindness

Sedan är det bara & hoppas på tur ❤ Lycka till!

Kommentera

