Leverans overlock

OBS viktig information; https://viktoriahelena.wordpress.com/2013/04/28/viktig-information/

Ja skulle önskat mig pengar till en overlock var planen på min födelsedag, men då pundet legat lågt ett tag nu & jag efter provat en maskin förra syträffen kunde ja inte hålla mig & klickade hem den för ett litet tagsedan. 😉 Får önska pengar i efterhand hihi.

Här kommer maskinen. Kom i tisdags men först nu hunnit blogga de 😉 Valde till skräpsamlare & väska 😉

IMG_6372 IMG_6373 IMG_6374 IMG_6375 IMG_6390 IMG_6391 IMG_6392 IMG_6393 IMG_6394 IMG_6395

IMG_6396

Overlocken behövde ju en plats & då fick ja städa 😉

IMG_6397 IMG_6398 IMG_6399 IMG_6400 IMG_6403

Älskade overlock 😉

One thought on “Leverans overlock

  1. åh en sådan har min syster helt underbar att sy på=) jag har precis börjat sy men tycker det är så roligt, nu ska jag kika igenom hela din blogg=)

Kommentera

