Fodrade mössor

För rätt längesedan ville ja ge mig in på att fodra mössor. Köpte hem massa fleece men när jag hade gjort den första mössan vart den alldeles för trång, suck, stretchen i just den fleecen var för lite så gav mig inte på att sy den klart med namnlapp utan den hamna i papperskorgen men jag bjuder ändå på bild på den ;-P

IMG_5300

men så köpte jag en tunnare fleece och då blev de mycket bättre. Denna är till min son.

P1330846 P1330847_2 P1330848_2

(Tröjan är bloggad tidigare, sydd av mig den med)

Kommentera

