Minialbum

Alla använder vi toapapper & rullarna är perfekta att spara när pappret är slut för det kan man pyssla med, kolla in mitt toa-rulles minialbum.

5 toa rullar som jag plattat till.

Börjat altra dem.

3 bilder på de altrade toarullarna.

Chalkade alla kanterna med – Color Box Fluid Chalk inkpad chestnut Roan. (Brun)

2 bilder på förstasidan.

Så fortsätter vi att kolla i albumet.

Perfekt med Tags i varje fack.

Tagsen är gjorda med kassetten – Tags, Bags, Boxes & More.

4 3/4 inches är alla tags i. Dessa finns i handboken sid. 91 med ”Hole Option” knappen på maskinen.

Då jag ännu inte vet vad jag ska använda minialbumet till så är tagen inte dekorerade mer än med ett band i toppen. Men på tagsen kan man ex. sätta kort på sin familj, vänner, djur eller varför inte fina visdomsord eller små kommentarer av annan art. Ja möjligheterna är många. 🙂

Vill du köpa detta vackra handgjorda album så kan jag dekorera & montera de ni vill ha på de olika Tagsen.


Kommentera

